Vyberte si to správné cvičení pro vás!

TRAMPOLÍNKY s Adri 

Pondělí v 18:00


Obtížnost: pro pokročilé

Forma: Koordinace těla v rytmu na trampolínkách a skvělé kardio!

Cíl: Vyplavit endorfiny, užít si skvělou atmosféru a vyřádit se!


Adri trampolínky vede již několik let a ví, jak vás vyhecovat k těm nejlepším výkonům za pomocí skvělého playlistu!

FITNESS JÓGA s Lenkou

Úterý v 18:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Relaxační a regenerační lekce, která pomáhá bolavým zádům, zvyšuje pohyblivost a posiluje a protahuje svalstvo.

Cíl: Vyrovnání svalové rovnováhy a důraz na správné dýchání.


Vhodné pro všechny věkové kategorie.

PERFECT BODY s Domčou 

Úterý v 19:00


Obtížnost: pro středně pokročilé

Forma: Posilovací a kardio hodina zaměřená na problémové partie a spalování tuků. Jednoduché ale účinné cviky!

Cíl: Posílení svalů hlavních svalových skupin a spálení kalorií.

TRAMPOLÍNKY s Kačou 

Úterý v 19:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Koordinace těla v rytmu na trampolínkách - kardio + sekce posilování!

Cíl: Vyplavit endorfiny, užít si skvělou atmosféru a vyřádit se!

TRAMPOLÍNKY s Ivčou

Úterý v 19:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Koordinace těla v rytmu na trampolínkách - kardio + sekce posilování!

Cíl: Vyplavit endorfiny, užít si skvělou atmosféru a vyřádit se!


Sledujte náš Instagram nebo Facebook ať víte, jestli ten den cvičí Kača nebo Ivča. :)

STEP POWER se Svěťou

Středa v 8:00 (sudý týden) 

Středa v 17:00 (lichý týden)


Obtížnost: pro středně pokročilé

Forma: Aktivní trénink s aerobní a anaerobní zátěží, mix silových cvičení a vysoce intenzivních pohybů s hudbou.

Cíl: Tato lekce vám umožní snížit přebytečný tělesný tuk, zpevnit svaly, posílit kardiovaskulární systém a naučit se, jak se pohybovat v rytmu hudby.

MOBILITA+STRETCH se Svěťou

Středa v 9:00 (sudý týden) 

Středa v 18:00 (lichý týden)


Obtížnost: pro začátečníky i pokročilé

Forma: Technika zaměřená na zlepšení elasticity svalů a vazů. Práce s vlastní vahou a doplňkovým vybavením: gumičky, míčky.

Cíl: Krásné držení těla, zatnuté břicho, protažení svalů nohou a hýždí, zlepšení chůze a práce se sedacím nervem.

INTERVAL TRÉNINK s Pájou

Středa v 19:00 



Obtížnost: pro mírně pokročilé

Forma: Intervalový trénink je cvičení kondičního charakteru, při kterém se střídají úseky s velkou intenzitou zatížení a odpočinkem. Jedná se o cardio cvičení spojené s posilováním, jak vlastní vahou, tak s využitím různých cvičebních pomůcek.

Cíl: Je vhodným nástrojem ke zvýšení kondice, spalování tuků, ale zároveň posílíte celé tělo.


ZDRAVÁ ZÁDA s Peťou

Středa v 19:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Relaxačně-rehabilitační lekce zaměřená na zdravé držení těla. 

Cíl: Prevence bolestí zad a posílení středu těla.

Vhodné i pro ženy po porodu, cvičence se zdravotním omezením nebo nadváhou.

TABATA s Kačou 

Čtvrtek v 18:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Intervalový trénink při kterém se zvyšuje síla a fyzička zároveň. Trénink je založený na 20 vteřinových úsecích, kde musíte odcvičit co nejvíce opakování. Poté následuje 10 vteřin odpočinku pro regeneraci těla.

Cíl: Zlepšení fyzičku, posílení svalů a příprava na náročnější lekce!

Vhodné pro osoby s nadváhou.

TRAMPOLÍNKY s ADRI

Čtvrtek v 18:00


Obtížnost: pro pokročilé

Forma: Koordinace těla v rytmu na trampolínkách a skvělé kardio!

Cíl: Vyplavit endorfiny, užít si skvělou atmosféru a vyřádit se!

Adri trampolínky vede již několik let a ví, jak vás vyhecovat k těm nejlepším výkonům za pomocí skvělého playlistu!

TRX+CORE s Ivčou

Čtvrtek v 19:00



Obtížnost: pro začátečníky

Forma: TRX je systém, díky kterému zatížíte celé tělo. TRX Kombi cvičení je zábavné a výsledky se dostavují rychle! TRX Kombi cvičením posílíte celý CORE, aniž byste o tom věděli.

Cíl: Cílem TRX+Core hodiny je nové tělo a nová forma. Vypnout od denních starostí, od dětí, užít hodinu s úsměvem.

90-60-90 se Svěťou

Pátek v 8:00 (sudý týden) 

Pátek v 17:00 (lichý týden)


Obtížnost: pro pokročilé

Forma: Metoda funkční zdatnosti s využitím různých druhů náčiní, jako jsou: činky, osa, závaží.

Cíl: Zaměřeno na práci různých svalových skupin, posílení svalů hrudníku, zad, pasu a boků. K dosažení ideální tělesné proporce vám pomůže speciální komplex cviků

MOBILITA+STRETCH se Svěťou

Pátek v 9:00 (sudý týden)

Pátek v 18:00:00 (lichý týden)


Obtížnost: pro začátečníky i pokročilé

Forma: Technika zaměřená na zlepšení elasticity svalů a vazů. Práce s vlastní vahou a doplňkovým vybavením: gumičky, míčky.

Cíl: Krásné držení těla, zatnuté břicho, protažení svalů nohou a hýždí, zlepšení chůze a práce se sedacím nervem.