Vyberte si to správné cvičení pro vás!

PILATES BALANCE s Naďou 

Pondělí v 18:00


Obtížnost: pro začátečníky i pokročilé

Forma: Cvičení nižší intenzity pro zdraví a vitalitu. Pilates je posilovací a rehabilitační cvičení, které se zaměřuje na rovnováhu, flexibilitu a zpevnění těla.

Cíl: Posílení a protažení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových, rozvoj rovnováhy, pružnosti a síly.

Naďa je odbornice s dlouho letou zkušeností na Pilates v Hranicích a okolí!

ZUMBA se Sašou

Pondělí v 19:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Taneční lekce inspirované latinsko-americkou hudbou.

Cíl: Zlepšení tanečních dovedností a spálení kalorií! Se Sašou a jejím drivem vám tato lekce dobije baterky na celý týden :)

Vhodné i pro začátečníky a všechny věkové kategorie.

P-CLASS s Věruškou

Pondělí ve 20:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Kombinace aerobiku a posilování celého těla ve středním tempu s využitím různých pomůcek

Cíl: Zlepšení svalové vytrvalosti a redukce váhy

Vhodné pro osoby s nadváhou a všechny věkové kategorie.



TRAMPOLÍNKY s Ivčou

Úterý v 17:00


Obtížnost: pro začátečníky


Forma: Koordinace těla v rytmu na trampolínkách - kardio + sekce posilování!


Cíl: Vyplavit endorfiny, užít si skvělou atmosféru a vyřádit se!

KOMBI TRX s Kristy

Úterý a čtvrtek v 17:00


Obtížnost: pro pokročilé

Forma: TRX je systém, díky kterému zatížíte celé tělo. TRX Kombi cvičení je zábavné a podle Kristy se výsledky dostavují rychle! TRX Kombi cvičením posílíte celý CORE, aniž byste o tom věděli. Při některých trénincích se TRX pásy úplně vypustí a budete s Kristy jen vybíjet energii vlastní vahou těla, s gumou nebo závažím.

Cíl: Cílem TRX Kombi hodiny je nové tělo a nová forma. Vypnout od denních starostí, od dětí, užít hodinu s úsměvem.

Kristy už se cvičení TRX Kombi lekcí věnuje několik let. Cvičení vede, jako všechny naše lektorky, energeticky a vždy ji mrzí, že lekce mají jen 60 minut!

FITNESS JÓGA s Lenkou

Úterý v 18:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Relaxační a regenerační lekce, která pomáhá bolavým zádům, zvyšuje pohyblivost a posiluje a protahuje svalstvo.

Cíl: Vyrovnání svalové rovnováhy a důraz na správné dýchání.


Vhodné pro všechny věkové kategorie.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ s Janou

Úterý v 18:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Protažení zkrácených svalů a posílení oslabených svalů a končetin. Jana vás naučí, jak se hýbat a cvičit i s kily navíc.

Cíl: Pro lepší pohyblivost a pružnost těla.

Vhodné pro osoby s nadváhou a všechny věkové kategorie.

PERFECT BODY s Domčou 

Úterý v 19:00


Obtížnost: pro středně pokročilé

Forma: Posilovací a kardio hodina zaměřená na problémové partie a spalování tuků. Jednoduché ale účinné cviky!

Cíl: Posílení svalů hlavních svalových skupin a spálení kalorií.

TRX+CORE s Ivčou

Středa v 17:00



Obtížnost: pro začátečníky i pokročilé

Forma: TRX je systém, díky kterému zatížíte celé tělo. TRX Kombi cvičení je zábavné a výsledky se dostavují rychle! TRX Kombi cvičením posílíte celý CORE, aniž byste o tom věděli.

Cíl: Cílem TRX+Core hodiny je nové tělo a nová forma. Vypnout od denních starostí, od dětí, užít hodinu s úsměvem.

PILATES STRETCH s Naďou

Středa v 18:00


Obtížnost: pro začátečníky i pokročilé

Forma: Cvičení nižší intenzity pro zdraví a vitalitu. Pilates je posilovací a rehabilitační cvičení, které se zaměřuje na rovnováhu, flexibilitu a zpevnění těla.

Cíl: Posílení a protažení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových, rozvoj rovnováhy, pružnosti a síly.

Naďa je odbornice s dlouho letou zkušeností na Pilates v Hranicích a okolí!

STEP POWER s Peťou

Středa v 18:00 


Obtížnost: pro středně pokročilé

Forma: Aktivní trénink s aerobní a anaerobní zátěží, mix silových cvičení a vysoce intenzivních pohybů s hudbou.

Cíl: Tato lekce vám umožní snížit přebytečný tělesný tuk, zpevnit svaly, posílit kardiovaskulární systém a naučit se, jak se pohybovat v rytmu hudby.

INTERVAL TRÉNINK s Pájou

Středa v 19:00 


Obtížnost: pro mírně pokročilé

Forma: Intervalový trénink je cvičení kondičního charakteru, při kterém se střídají úseky s velkou intenzitou zatížení a odpočinkem. Jedná se o cardio cvičení spojené s posilováním, jak vlastní vahou, tak s využitím různých cvičebních pomůcek.

Cíl: Je vhodným nástrojem ke zvýšení kondice, spalování tuků, ale zároveň posílíte celé tělo.


ZDRAVÁ ZÁDA s Peťou

Středa v 19:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Relaxačně-rehabilitační lekce zaměřená na zdravé držení těla. 

Cíl: Prevence bolestí zad a posílení středu těla.

Vhodné i pro ženy po porodu, cvičence se zdravotním omezením nebo nadváhou.

TRAMPOLÍNKY s ADRI

Čtvrtek v 18:00


Obtížnost: pro pokročilé

Forma: Koordinace těla v rytmu na trampolínkách a skvělé kardio!

Cíl: Vyplavit endorfiny, užít si skvělou atmosféru a vyřádit se!

Adri trampolínky vede již několik let a ví, jak vás vyhecovat k těm nejlepším výkonům za pomocí skvělého playlistu!

TABATA s Kačou 

Čtvrtek v 18:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Intervalový trénink při kterém se zvyšuje síla a fyzička zároveň. Trénink je založený na 20 vteřinových úsecích, kde musíte odcvičit co nejvíce opakování. Poté následuje 10 vteřin odpočinku pro regeneraci těla.

Cíl: Zlepšení fyzičku, posílení svalů a příprava na náročnější lekce!

Vhodné pro osoby s nadváhou.

BODYSTYLING s Jitkou 

Čtvrtek v 19:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Lehká aerobní sestava spojená s posilováním, protažením s využitím náčiní.

Cíl: Posílení a protažení celého těla.

Jitka tuto lekci vede již řadu let a naše cvičenkyně si zde vybudovaly úžasnou komunitu, která na "pocvíčové" pivenko nedá dopustit! Přidej se k nám :)

Vhodné pro osoby s nadváhou, začátečníky a všechny věkové kategorie.

PÁTEČNÍ WORKOUT s Peťou

Pátek v 17:00


Obtížnost: pro středně pokročilé

Forma: Posilovací i cardio workout s využitím různého náčiní, vhodné pro ženy, muže i mladistvé.

Cíl: Ideální zakončení pracovního týdne!

MOBILITA+STRETCH s Peťou

Pátek v 18:00


Obtížnost: pro začátečníky i pokročilé

Forma: Technika zaměřená na zlepšení elasticity svalů a vazů. Práce s vlastní vahou a doplňkovým vybavením: gumičky, míčky, rollery.

Cíl: Krásné držení těla, zatnuté břicho, protažení svalů nohou a hýždí, zlepšení chůze a práce se sedacím nervem.

OSHO MEDITACE s Dagmar

Pátek v 19:00


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: 

Varianta A) Práce na odblokování těla, práci s emocemi v intuitivním tanci s následnou relaxací.

Varianta B) Formou cvičení a meditací a osobního prožitku se pokusíme nalézt umění uvolnit se.

Cíl: Hledání sebe sama, naladit se, uvolnit se a správná práce s energiemi.