Vyberte si správné cvičení pro vás!

KARDIO A SILOVÉ CVIČENÍ

HODNĚ POTU

ZDRAVOTNÍ LEKCE

POSÍLENÍ A PROTAŽENÍ

TANEČNÍ LEKCE = TANEC A POT

ANI NEVÍTE, ŽE CVIČÍTE!

BodyPump 

s Domčou



Obtížnost: pro středně pokročilé

Forma: Silový a aerobní trénink s použitím zátěžové tyče a kotoučů za doprovodu našlapané hudby, která vás donutí k maximálním výsledkům!

Cíl: Trénink síly a vytrvalosti. Zpevnění hlavních svalových skupin a, samozřejmě, spálení tuků! 

Domča už se předcvičování věnuje téměř 10 let, ale každá lekce je originální a plná motivace!

PILATES 

Body Balance/Stretch

s Naďou

 

Obtížnost: pro začátečníky i pokročilé

Forma: Cvičení nižší intenzity pro zdraví a vitalitu. Pilates je posilovací a rehabilitační cvičení, které se zaměřuje na rovnováhu, flexibilitu a zpevnění těla.

Cíl: Posílení a protažení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových, rozvoj rovnováhy, pružnosti a síly. 

Naďa je odbornice na Pilates v Hranicích a okolí!

Vhodné i pro začátečníky a všechny věkové kategorie. 

ZUMBA

se Sašou



Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Taneční lekce inspirované latinsko-americkou hudbou.

Cíl: Zlepšení tanečních dovedností a spálení kalorií! Se Sašou a jejím drivem vám tato lekce dobije baterky na celý týden :)

Vhodné i pro začátečníky a všechny věkové kategorie.

PERFECT BODY 

s Domčou


Obtížnost: pro středně pokročilé

Forma: Posilovací a kardio hodina zaměřená na problémové partie a spalování tuků. Jednoduché ale účinné cviky!

Cíl: Posílení svalů hlavních svalových skupin a spálení kalorií.

VELKÉ MÍČE

s Věrkou


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Balanční cvičení s velkými balóny a posilovací cviky společně s příjemným protažením.

Cíl: Posílení hlubokých svalů a úprava dysbalance.

Vhodné i pro osoby s nadváhou a všechny věkové kategorie.

P CLASS

s Věrkou


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Kombinace aerobiku a posilování celého těla ve středním tempu s využitím různých pomůcek (např. overbally, velké míče).

Cíl: Zlepšení svalové vytrvalosti a redukce váhy.

Věruška tuto lekci vede již řadu let a naše nejstarší cvičenkyně si zde vybudovaly úžasnou komunitu, která na "pocvíčové" pivenko nedá dopustit! Přidej se k nám :) 

Vhodné i pro osoby s nadváhou a všechny věkové kategorie.

SWEAT 

se Sabčou


Obtížnost: pro pokročilé

Forma: Silová kardio lekce zaměřená na komplexní zapojení celého těla i srdce pokaždé s využitím jiného náčiní.

Cíl: Spalování tuků, posilování svalů celého těla, rozvoj kondice, motoriky a praxe efektivních cviků, které vybudují vaše svaly!

FITNESS JÓGA

s Lenkou


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Relaxační a regenerační lekce, která pomáhá bolavým zádům, zvyšuje pohyblivost a posiluje a protahuje svalstvo.

Cíl: Vyrovnání svalové rovnováhy a důraz na správné dýchání.


Vhodné pro všechny věkové kategorie.

BODYSTYLING

s Jitkou


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Lehká aerobní sestava spojená s posilováním, protažením s využitím náčiní.

Cíl: Posílení a protažení celého těla.

Jitka tuto lekci vede již řadu let a naše cvičenkyně si zde vybudovaly úžasnou komunitu, která na "pocvíčové" pivenko nedá dopustit! Přidej se k nám :) 

Vhodné pro osoby s nadváhou, začátečníky a všechny věkové kategorie.

TRAMPOLÍNKY 

s Adri


Obtížnost: pro pokročilé

Forma: Koordinace těla v rytmu na trampolínkách a skvělé kardio!

Cíl: Vyplavit endorfiny, užít si skvělou atmosféru a vyřádit se!

Adri trampolínky vede již několik let a ví, jak vás vyhecovat k těm nejlepším výkonům za pomocí skvělého playlistu!


TRAMPOLÍNKY 

pro začátečníky

s Kačou


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Koordinace těla v rytmu na trampolínkách, skvělé kardio a posilování!

Cíl: Vyplavit endorfiny, užít si skvělou atmosféru a vyřádit se!

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

s Janou


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Protažení zkrácených svalů a posílení oslabených svalů a končetin. Jana vás naučí, jak se hýbat a cvičit i s kily navíc.

Cíl: Pro lepší pohyblivost a pružnost těla.


Vhodné pro osoby s nadváhou a všechny věkové kategorie.

TRX Kombi

s Kristy


Obtížnost: pro pokročilé

Forma: TRX je systém, díky kterému zatížíte celé tělo. TRX Kombi cvičení je zábavné a podle Kristy se výsledky dostavují rychle! TRX Kombi cvičením posílíte celý CORE, aniž byste o tom věděli. Při některých trénincích se TRX pásy úplně vypustí a budete s Kristy jen vybíjet energii vlastní vahou těla, s gumou nebo závažím.

Cíl: Cílem TRX Kombi hodiny je nové tělo a nová forma. Vypnout od denních starostí, od dětí, užít hodinu s úsměvem.

Kristy už se cvičení TRX Kombi lekcí věnuje několik let. Cvičení vede, jako všechny naše lektorky, energeticky a vždy ji mrzí, že lekce mají jen 60 minut!

TABATA 

s Kačou


Obtížnost: pro začátečníky

Forma: Intervalový trénink při kterém se zvyšuje síla a fyzička zároveň. Trénink je založený na 20 vteřinových úsecích, kde musíte odcvičit co nejvíce opakování. Poté následuje 10 vteřin odpočinku pro regeneraci těla.

Cíl: Zlepšení fyzičku, posílení svalů a příprava na náročnější lekce!

Vhodné pro osoby s nadváhou.

KRUHÁČ

s Gabčou


Obtížnost: pro všechny

Forma: Všestranný trénink s osmi stanovišti zaměřenými na vytrvalost i sílu. Tempo si každý cvičenec určuje sám a proto je lekce vhodná pro všechny.

Cíl: Zvýšení fyzické výdrže a celkové kondice.

Tato lekce probíhá každý pátek v 17:00 a je skvělým ukončením týdne a zároveň začátkem víkendu!

Rezervace privátní zóny